Tunne ja luottamus ylivertaisen asiakaskokemuksen perustana

Erinomainen asiakaskokemus on jokaisen menestyvän yrityksen ydin ja avain pitkän aikavälin liiketoiminnan kasvuun.  Asiakkaat eivät  perusta uskollisuuttaan pelkästään hintaan tai tuotteeseen vaan pysyvät uskollisina yrityksille saamansa kokemuksen ansiosta.

Koko käsitys asiakaskokemuksesta on muuttunut melkoisesti viime vuosina. Hyvän asiakaskokemuksen luominen vaatii muutakin kuin hyvää asiakaspalvelua. Nykyään on kyse siitä, että asiakaspolun jokaisesta osa-alueesta tulee mahdollisimman sujuva, yksinkertainen ja kitkaton. Asiakkaat haluavat positiivisen kokemuksen, kuten tuen, joka vastaa heidän odotuksiinsa jokaisessa kosketuspisteessä yritykseen.

 

ASIANTUNTIJAT

Asiantuntijoina asiakkuushallinnan johtaja Tiina Moberg Administer-konsernista ja Department Manager Juha Seppälä Intrum Oyj:sta.  Tilaisuuden fasilitaattorina toimii Head of Business IT Riina Kosonen Administer-konsernista.

 

SISÄLTÖ

  • Mistä laadukas asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tärkeää
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja arjen toimintamallit
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Henkilöstökokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen
  • Kumppanuudet osana asiakaskokemusta

Webinaari pidettiin lokakuussa 2022.

 

Lataa tallenne